Reklamace vyřizujeme obratem. Čekáním u nás neztratíte čas ani trpělivost.
Nebo prostě jen chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení?
Chci vyměnit čočku
Jsou čočky již vybalené?
Od srpna 2012 je reklamace dodaných čoček ještě jednodušší! Pokud
v dodaném balení naleznete poškozenou čočku, nemusíte nám ji hned
posílat. Stejně tak po vás nebudeme chtít, abyste nám poslali prázdný
blistr na důkaz toho, že v něm čočka nebyla vůbec. Pro zpracování
reklamace budeme potřebovat pouze kopii potvrzení o aplikaci kontaktních
čoček (ne starší než jeden rok). Uchovejte si poškozenou čočku
v pouzdru s roztokem a pořiďte fotografii vadné čočky. Pak už jen
stačí, když napíšete zprávu na e-mailovou adresu reklamace@lentiamo.cz.
Do e-mailu prosím uveďte tyto informace:
- číslo objednávky
- informace, zda se jedná o výměnu, reklamaci nebo vrácení zboží
- popis problému
- číslo LOT (číslo šarže)
- informace, zda je balení otevřené či nerozbalené v původním stavu
- případně fotografii balení čoček nebo čoček samotných
Evropská komise poskytuje platformu svobodného přístupu k řešení online konfliktů mezi zákazníkem a námi bez nutnosti obrátit se na soudní dvůr prostřednictvím třetí strany, nazvané Subjekt pro řešení sporů, který působí jako zprostředkovatel mezi dvěma stranami. Více informací najdete zde.
A co s nerozbaleným balením kontaktních čoček?
Pokud žádáte o výměnu nerozbalených a nepoškozených kontaktních
čoček, zašlete nám je zpět a obratem dostanete nové. Zaplatíte pouze
poštovné pro dopravu zboží k nám. Pokud je důvodem reklamace pouze jiná
dioptrická diagnóza, můžete využít i náš program 365denní garance výměny. Nerozbalené balení
kontaktních čoček vám rádi vyměníme.
A co se slunečními nebo dioptrickými brýlemi v případě, že
se mi nelíbí nebo mi nesedí?
Pokud žádáte o výměnu slunečních brýlí, je možné tak učinit ve
14 denní lhůtě od převzetí produktu. Postupujte podle následujících pokynů. Pokud dioptrické brýle nesedí,
ozvěte se nám a my reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
Zboží zašlete na adresu:
Maternia, s.r.o. – reklamace
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice
Zboží nám taktéž můžete vrátit v optice Lentiamo na adrese:
Optika Lentiamo
Křemencova 176/6
110 00 Praha 1
Chci vrátit peníze
Kromě reklamované kontaktní čočky nám prosím pošlete i potvrzení, kterým kontaktolog potvrdil správnou aplikaci čoček. Prostě ho naskenujte nebo okopírujte a přiložte ke své zprávě. Případně zašlete jméno a telefon na očního optika, který prováděl aplikaci.
Vyplnit reklamační formulář