Přihlášení

Často kladené dotazy (FAQ)

Máte k vaší objednávce nějaké otázky? Zde najdete podrobný seznam s odpověďmi na vaše dotazy.

Nákup na Lentiamo

Jak mohu udělat objednávku? Postup objednávání krok po kroku.
  1. Zvolte značku čoček, roztoku nebo brýlí.
  2. Vyberte parametry čoček/brýlí tak, jak jsou uvedeny na předpisu.
  3. Přidejte nákup do košíku a zaplaťte objednávku.
Musím si před nákupem vytvořit účet?

Jakmile u nás poprvé nakoupíte, účet vám bude automaticky vytvořen s první objednávkou. Příští nákup pak pro vás bude jednodušší!

Zboží / moje dioptrie nejsou skladem! Co teď?

Není třeba se strachovat, objednávku stále můžete provést. Informujeme vás o datu předpokládaného naskladnění výrobcem. Objednávku pošleme, jakmile budou všechny položky skladem nebo ji můžeme rozdělit bez dodatečných nákladů.

Jsou ceny uvedené s DPH?

Ano, všechny uvedené ceny jsou s DPH.

Je na nakoupené zboží záruka?

Všechno naše zboží podléhá záruce dle místní legislativy. Zákonná záruka znamená, že všechno zboží odpovídá nebo musí odpovídat tomu, co může v rozumné míře zákazník očekávat. Některé produkty mají další smluvní garanci kvality. To platí v případě, kdy je datum expirace uvedeno na balení, v přiloženém manuálu nebo v inzerci dle dalších statutárních opatření. V takovém případě ručíme za to, že produkt je vhodný pro běžné užití nebo že si zachová běžné vlastnosti po určitou dobu.

Jak zruším nebo změním objednávku?

Objednávku můžete zrušit nebo změnit kdykoliv před jejím odesláním. Kontaktujte nás prosím na info@lentiamo.cz nebo nám zavolejte a my vám rádi pomůžeme. Objednávky expedujeme ve 14:00 hodin, požadavek tedy musí být podán do této doby.

Mohu si objednat čočky jen pro jedno oko?

Ano, můžete. Při výběru parametrů můžete zvolit 0 balení pro jedno oko a vyplnit údaje pro oko druhé. Takto objednáte čočky pouze pro pravé nebo levé oko.

Jaké informace musím vyplnit?

Údaje, které je potřeba vyplnit, naleznete na předpisu od specialisty. V závislosti na tom, jaký typ čoček potřebujete, budete muset vyplnit konkrétní údaje. Více informací o předpisech naleznete na této stránce.

Jak mohu použít slevový kód?

V nákupním košíku zaškrtněte políčko „uplatnit slevový kupón“ a zadejte voucher. Klikněte na „pokračovat v objednávce“ a systém slevy automaticky přidá.

Nabízíte množstevní slevy?

Po dohodě vám můžeme nabídnout slevu pro skupinu minimálně deseti lidí. Více informací o najdete zde .

Platba

Jaké možnosti platby nabízíte?

V našem e-shopu můžete bezpečně platit kreditní nebo debetní kartou online, prostřednictvím PayPal, bankovním převodem, dobírkou, Klarna a benefitními programy Sodexo/Pluxee a Benefit Plus . Veškeré informace o platbách naleznete zde .

Mohu se během placení vrátit k předchozímu kroku nebo je mám uložit a dokončit objednávku později?

U kroků 1, 2 a 3 se můžete bezpečně vrátit zpět. Pokud zmáčknete tlačítko „Potvrdit objednávku“, objednávka bude dokončena a už nebudete mít možnost jít zpět. Objednávku je nyní nutné uhradit. Pokud se chcete vrátit a něco změnit, kontaktujte nás.

Kdy a jak obdržím fakturu?

Chráníme životní prostředí a snažíme se šetřit planetu, jak to jde. Abychom omezili spotřebu papíru, faktury posíláme elektronicky prostřednictvím e-mailu ve formátu PDF s potvrzením objednávky. Fakturu také můžete najít v klientské sekci. Chcete fakturu vytisknout? Vytiskněte si PDF dokument nebo zaškrtněte příslušné políčko po dokončení objednávky a my Vám fakturu vložíme do balíčku.

Mohu si fakturu nechat vystavit na firmu?

Ano, během objednávky při zadávání osobních údajů vyplňte fakturační údaje.

Mohu si nechat proplatit náklady zdravotní pojišťovnou?

Některé zdravotní pojišťovny (částečně) hradí kontaktní čočky. Fakturu můžete zaslat přímo zdravotní pojišťovně.

Jak garantujete bezpečnost platby?

Při placení budete přesměrování na 3D platební bránu. Platební údaje jsou zpracovány přímo platební aplikací a přenos dat z vašeho počítače je chráněn enkryptovaným algoritmem.

Objednal jsem si zboží na dobírku, ale již si nepřeji, aby mi bylo doručeno. Co mám dělat?

Vždy máte právo požádat o zrušení své objednávky ve lhůtě uvedené v našich zásadách. Stačí o tom informovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@lentiamo.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 227 272 708. V případě nepřijetí více objednávek s dobírkou, aniž byste nás o tom předem informovali, si vyhrazujeme právo neumožnit zákazníkovi zadávat další objednávky s dobírkou jako způsobem platby.

Můžu zaplatit svou objednávku z e-shopu jinou benefitní kartou než Sodexo/Pluxee a Benefit Plus?

Ne, na našem e-shopu lze platit pouze Benefit Plus a Sodexem / Pluxee.

Pokud si přejete nakoupit z našeho e-shopu a zaplatit jakoukoliv jinou benefitní kartou/poukázkou (Gallery Beta, Edenred, Benefity, Up ČR), lze to provést tak, že si objednáte zboží z našeho e-shopu do jedné z našich optik v Praze nebo v Brně a jako metodu platby zvolíte hotově (při převzetí). Následně při vyzvednutí v naší kamenné prodejně budete moct objednávku zaplatit jakoukoliv benefitní poukázkou.

Doprava a doručení

Kolik stojí doprava?

Pokud vaše objednávka překročí 1500 Kč, doručení je zdarma! Neplatí pro PPL a PPL ParcelShop. Více informací o dopravě a cenách naleznete zde..

Jak dlouho trvá odeslání a doručení objednávky?

Všechny zásilky expedujeme ve 14:00 hodin z centrálního skladu, proto objednávku proveďte do této doby. Obvykle doručení zásilek trvá 1–2 pracovní dny ode dne odeslání balíčku. Všechny informace o možnostech a délce dopravy naleznete zde..

Jak mohu zásilku sledovat?

Zásilku můžete sledovat v objednávce v klientské sekci nebo v potvrzujících e-mailech prostřednictvím trackovacího čísla.

Neobdržel/a jsem zásilku, co mám udělat?
  1. V klientské sekci nebo v potvrzujících e-mailech vyhledejte číslo objednávky/ číslo pro sledování zásilky
  2. Pokud je u objednávky uvedeno, že zásilka byla doručena, zeptejte se sousedů, případně recepce.
  3. Pokud zásilku nemůžete najít, kontaktujte kurýrní službu, zda budou schopni ji dohledat.
  4. Stále zásilku nemůžete nalézt? Kontaktujte náš zákaznický servis, rádi vám pomůžeme.

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz

Jak mohu zásilku vrátit?

Jakékoli zboží, které jste si u nás objednali, můžete vrátit do 14 dnů od převzetí objednávky. K odstoupení od kupní smlouvy může dojít pouze pokud jsou kontaktní čočky a příslušenství a sluneční brýle v originálním a nepoškozeném balení. Více informací o postupu naleznete v sekci vrácení zboží.

Co mám udělat, když dostanu chybnou nebo poničenou zásilku?

Pokud vaše zásilka obsahuje chybné nebo poškozené zboží a chtěli byste ji vyměnit, napište nám. Vyplňte reklamační formulář nebo nám pošlete email na reklamace@lentiamo.cz a my se už o zbytek postaráme.

Mám nový předpis, můžu staré čočky vyměnit?

Pokud jste si objednali čočky v našem e-shopu a ty už vám nyní kvůli změně dioptrií nevyhovují, můžete nám je vrátit a my vám pošleme takové, které odpovídají aktuálnímu předpisu. Zjistěte, jestli splňujete podmínky služby garance výměny: 365 dní.

Kdy a jak dostanu po vrácení zboží zpátky peníze?

Pokud vaše žádost bude splňovat podmínky, vrátíme vám peníze na účet během 14 pracovních dní od obdržení zásilky. Peníze vrátíme stejnou metodou, jakou byla provedena platba nebo na převodem na bankovní účet. Případně můžeme na váš klientský účet připsat kredity v příslušné hodnotě.

Co mám udělat, když nejsem spokojená/ý s produktem a chci jej reklamovat?

Pokud nejste spokojeni s našimi produkty nebo službami, můžete nás kontaktovat přes kontaktní formulář . My vám na reklamaci odpovíme.

Kontaktní čočky

Mohu si vyzkoušet nové čočky?

Ano, pokud chcete, můžete přejít na nové čočky. U některých produktů je uvedeno, že je u nich možné přejít na jiné čočky. Mějte ale prosím na paměti, že čočky mají nejen různou velikost, jsou ale také vyráběny z různých materiálů, v závislosti na výrobci. Proto doporučujeme, abyste změnu probrali se svým očním lékařem nebo optometristou.

Jak už víte, velikost čočky by měla odpovídat vašemu oku, aby se tak zajistila lepší kvalita vidění. Podívejte se na srovnávací tabulku zakřivení a průměru čoček, ve které můžete porovnat rozdíly v zakřivení, průměru čočky a dalšími parametry. Pokud chcete změnit typ nebo značku čoček, nejlépe vám poradí váš optik. Pokud máte ohledně čoček otázky, obraťte se na náš zákaznický servis, který vám poskytne informace o kontaktních čočkách a jejich použití.

Proč jsou u vás čočky levnější než v optice?

Jsme v kontaktu s výrobci a čočky od nich kupujeme ve velkém. Proto vám je můžeme nabídnout za nižší ceny než v optice. Chcete se dozvědět více o levnějších variantách čoček, které najdete v optice? Navštivte naši sekci s privátními značkami čoček.

Můžu s čočkami spát?

Záleží na typu čoček, které nosíte a na tom, co vám řekl lékař či optik. Obecně platí, že se spaní v čočkách nedoporučuje. Chcete vědět proč? Veškeré informace naleznete v tomto článku o spaní s nasazenými kontaktními čočkami. 

Jakou tekutinu mohu použít k čištění čoček?

Jedinou tekutinu, kterou byste měli použít k čištění a dezinfekci čoček, je k tomu určený roztok. Nikdy nečistěte ani nevyplachujte čočky vodou z kohoutku, převařenou vodou nebo jinou tekutinou. Mějte také na paměti, že každý roztok má trochu jiné vlastnosti a schopnosti. Nejdůležitější otázka je, co vyhovuje nejvíce vašim očím? Vždy se zeptejte na radu vašeho optika a prohlédněte si náš blog a podívejte se, jaké nabízíme výhodné balíčky.

Dioptrické, sluneční a počítačové brýle

Je možná oprava brýlí?

Náhradní díly se na dioptrické nebo sluneční brýle z pravidla nevyrábějí (s výjimkou speciálních sportovních slunečních brýlí, ke kterým někdy bývá možné od výrobce jednotlivé části objednat).Drobné opravy jsme pak schopní zvládnout i našich optikách, pokud nám brýle do prodejny donesete. Jestliže jsou zakoupené brýle stále v záruce a projevila se u nich výrobní vada, můžete nás kontaktovat prostřednictvím reklamačního formuláře.

Co je modré světlo?

Modré světlo, také známé jako vysoce energetické viditelné světlo (HEV), je druh světla s krátkými vlnovými délkami, které emituje vyšší energii. Tyto vlny pronikají hluboko do oka a dlouhodobá expozice může způsobit vážné poškození sítnice. Protože se dnes nemůžeme a nechceme vyhýbat našim mobilním telefonům, tabletům a počítačům, nevyhnutelně trávíme několik hodin denně před obrazovkou. Většina z nás je tak vystavena stálému záření modrého světla. Jeho dlouhodobé účinky můžeme omezit používáním brýlí na modré světlo.

Předpis

Potřebuji předpis?

Pokud si chcete pořídit čočky v našem e-shopu, můžete si koupit kontaktní čočky bez předpisu, pokud znáte své parametry. Jelikož jsou ale čočky zdravotní pomůcky, které mohou v případě nákupu špatného typu vážně poškodit vaše oči, měli byste si je pořídit pouze po poradě s lékařem. Předpis dostanete také v optice po vyšetření očí. S čočkami to není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát a neodborným výběrem bez předchozího měření nemůžeme zaručit, že Vám čočky v očích budou správně sedět.

Jak mám předpisu rozumět?

Informace, které musíte při nákupu čoček vyplnit, naleznete na předpisu, který je vypsán přímo pro vaše oči. Proto je nutné se přesně se řídit uvedenými parametry. Více informací o předpisech naleznete na této stránce. .

Jak často si mám nechat vyšetřit zrak?

Doporučujeme zajít na vyšetření každých 6 až 12 měsíců, abyste se ujistili, že parametry stále platí. Tak si můžete být jistí, že čočky, které si pořídíte, budou perfektně sedět. Úpravy jsou velmi důležité, protože kvalita zraku se může za život několikrát změnit, proto si nechejte zrak pravidelně vyšetřit. Pokud je na čase zajít na pravidelnou kontrolu, využijte spolupráce s optikami v celé České republice.

Co je cylindr?

Hodnota cylindru je důležitá pro výrobu kontaktních čoček pro astigmatismus, konkrétně pro jejich tvar. Je to záporná hodnota, která vyrovnává zakřivení rohovky. Cylindr a osa (viz níže) se používají u torických kontaktních čoček, určených na korekci astigmatismu. Proto se jim říká také cylindrické kontaktní čočky.

Je předpis na čočky stejný, jako ten na brýle?

Ne, tyto předpisy se liší. Pokud nosíte brýle a uvažujete o koupi čoček, zajděte nejprve k optikovi pro nový předpis. Na předpisu pro čočky jsou uvedeny specifikace pro každé oko zvlášť, protože se mohou lišit. Důležité údaje pro nákup čoček jsou kromě dioptrií také zakřivení a průměr, které je nutné znát, protože udávají velikost Vašeho oka a je nutné tyto údaje co nejpřesněji dodržet, aby čočky v oku seděly správně. Poté, co obdržíte předpis, můžete začít s objednávkou čoček.

Můj účet na Lentiamo.cz

Jak si mohu založit účet zdarma?

Účet vám automaticky vytvoříme s první objednávkou. Tato služba je zdarma. Díky tomu budete moct využívat všech výhod, které nabízíme!

Jak funguje bonusový program?

Každý touží po doplňcích, díky kterým bude nošení čoček pohodlnější. Abychom vám poděkovali za věrnost, přidáváme bonusové body zákazníkům s každou objednávkou. Ty pak můžete vyměnit za bonusové zboží, které vám pomůže s péčí o čočky.

Bonusové body můžete použít už při první objednávce, nemusíte čekat na další. A pokud všechny bonusové body nepoužijete najednou, nic se neděje! Body budou připsány na váš účet a můžete je využít příště. Platné jsou jeden rok. Bonusový program je pouze pro zákazníky.

Jak získám bonusové body?
  1. Za každých 10 Kč, které u nás utratíte, získáváte 1 bonusový bod. Nechcete počítat? U každého produktu uvádíme, kolik bonusových bodů za jeho nákup dostanete.
  2. Přihlaste se k našemu newsletteru a získejte 50 bodů.
  3. Označte náš na Facebooku nebo Instagramu (@lentiamo_czsk), použijte hashtag #lentiamo a ukažte produkty, které jste si koupili. Získáte 50 bodů! Označením fotografie v jakémkoliv příspěvku na sociálních sítích souhlasíte s tím, že Lentiamo mohou použít fotografii k vlastním účelům. Jakmile nás označíte, dejte nám o tom vědět!
  4. Zjednodušte si přihlášení na naše stránky, prolinkujte účet s vaším facebookovým profilem a získejte 75 bodů! Už jste nás na sociálních sítích označili? Dejte nám o tom vědět v soukromé zprávě!
Zapomněl/a jsem heslo

Nebojte se, to se stává i těm nejlepším z nás! Vaše heslo uchováváme z bezpečnostních důvodů v zakódované podobě. Proto vám ho v případě zapomenutí nemůžeme poslat, nicméně na email vám pošleme heslo nové, které si po přihlášení do účtu můžete znovu změnit. Nové heslo si můžete vyžádat zde.

Mohu změnit svoje údaje?

Můžete změnit emailovou adresu a telefonní číslo v klientské sekci. Při změně emailové adresy buďte opatrní, jde o váš přihlašovací údaj do klientské sekce. V ní si můžete také změnit heslo, zatímco doručovací adresu lze změnit během objednávky.

Jak mohu zrušit svůj účet?

Samozřejmě budeme smutní, pokud budete chtít účet zrušit. Pokud si to přejete, můžete nám zavolat nebo napsat email na info@lentiamo.cz. Rádi se dozvíme důvod zrušení, pokud byste se o něj chtěli s námi podělit. Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb.

Jsou údaje o mojí kartě uchovávány bezpečně?

Údaje o kreditní kartě jsou enkryptovány. Plně splňujeme podmínky GDPR a žádné citlivé údaje neschraňujeme. Proto se nemusíte při ukládání údajů o kartě při objednávce bát. Navíc vám to zjednoduší příští nákup!

Jak mohu zopakovat objednávku?

Zopakovat objednávku je opravdu jednoduché! Tlačítko „Zopakovat objednávku“ naleznete na domovské stránce, ale také v klientské sekci. Zkrátka jen vyhledejte objednávku, kterou chcete zopakovat a zmáčkněte tlačítko!

Jak si nastavím upozornění pro opakovaní objednávky?

Na stránkách máme vychytávku, která vám ušetří starosti. V klientské sekci nebo v čočkohlídači, si můžete nastavit datum. Na mail pak dostanete upomínku, že si máte koupit nové čočky.

Mohu se přihlásit nebo odhlásit z odběru newsletteru?

Samozřejmě! K našemu newsletteru se můžete přihlásit zde . Pravidelně vás budeme informovat o akčních nabídkách, slevách a nových produktech. Dříve, než se odběru odhlásíte, dejte nám prosím vědět důvod a co bychom měli zlepšit. Každou poznámku si přečteme a vezmeme v potaz, protože stále chceme naše služby zlepšovat.

 

Pokud jste odpověď nenašli, rádi vám pomůžeme. Můžete nás kontaktovat přes email (info@lentiamo.cz), telefon (+420 227 272 708) nebo na Facebooku.

Moje objednávka

Pro vyhledání objednávky se prosím přihlaste.