Změnily se parametry vaší oční vady? Potřebujete nové dioptrické kontaktní čočky? Pak nezbývá než koupit čočky nové a ty nevyhovující, které zbyly, vyhodit.
Pokud jste dnes již nevyhovující kontaktní čočky koupili u nás v uplynulých 365 dnech, vyhazovat je nemusíte. Pošlete nám je a my vám obratem vyexpedujeme čočky, které budou v souladu s vaší změněnou oční vadou. Samozřejmě, za tuto službu si nebudeme účtovat žádný poplatek.
Pravidla služby
- Nákup dioptrických čoček, jejichž výměnu žádáte, proběhl nejpozději před 365 dny.
- Nabídka výměny platí pouze pro vybrané dioptrické kontaktní čočky.
- Vyměňujeme pouze kompletní a nerozbalená balení kontaktních čoček.
- Čočky, které chcete vyměnit, musíme mít aktuálně v prodeji.
- Jestli se produkt přestal vyrábět, vyměníme vám ho za nástupnický produkt.
Jak mám postupovat v případě výměny?
- Na e-mailovou adresu objednavky@lentiamo.cz pošlete informace o čočkách, které chcete vyměnit. Nezapomeňte připsat číslo původní objednávky, ve které jste dnes již nevyhovující čočky objednali.
- Do zprávy napište parametry nových čoček (dioptrie).
- Po potvrzení výměny z naší strany pošlete čočky na adresu Lentiamo s.r.o., Tovární 177, 378 33 Nová Bystřice. Čočky k výměně můžete taktéž zanést do optiky Lentiamo v centru Prahy. Na balíček napište číslo původní objednávky (stejné číslo jako v kroku 1).
- Do několika dnů od nás obdržíte nové kontaktní čočky.
Vyplnit reklamační formulář