800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–18)

Přihlášení

Delegujte svou práci, ať máte více času pro sebe

V záplavě starostí, rodičovských i pracovních povinností, jednoho dne vstanete, chcete si vzít nový pár kontaktních čoček a ony tam prostě již nejsou! Došly. Zapomněli jste je objednat a bude dalších pár dní trvat než přijdou. Budou vůbec skladem? Pár dní budete muset zřejmě nosit brýle. Máte je vůbec? Nebojte se. Řešení je snadnější než si myslíte. Starost o vaše kontaktní čočky nechte na nás.

Nastavte si Čočkobota, ať na čočky nemusíte myslet. Prostě vám vždy přijdou přesně ve chvíli, kdy je budete potřebovat.

Proč si nastavit Čočkobota?

Zjednodušíte si svůj život a nikdy nebudete bez kontaktních čoček

Čočky pro vás budeme mít vždy připravené na skladě. Ve vám zvoleném termínu vám čočky vždy pošleme tak, abyste je měli včas.

Datum doručení čoček si můžete vždy upravit či zrušit

3 dny před odesláním vás vždy informujeme přes SMS a email. Odeslání čoček můžete kdykoliv posunout nebo zrušit.

Svou objednávku můžete kdykoliv změnit

I když budete mít nastaveného Čočkobota, můžete svou objednávku změnit, či si přidat aktuální bonusové zboží.

Jak si Čočkobota nastavit?

  • Vyberte si kontaktní čočky (případně roztok), které chcete pravidelně posílat

  • Nastavte si Čočkobota v košíku. Vyberte si interval, ve kterém vám máme čočky posílat.

  • Nastavte si platební metodu a způsob dopravy.

  • Čočkobot je nastaven a nyní vás bude 3 dny před odesláním čoček informovat.

Pokud u nás už nakupujete, můžete ušetřit čas a nastavit si Čočkobota z již existující objednávky. Nastavit Čočkobota

Časté dotazy zákazníků

Co se stane když se moje čočky přestanou vyrábět?
V případě, že by k takové situaci došlo, tak vás budeme neprodleně o situaci informovat.
Nosím torické čočky, často mívám problém, že čočky nejsou na skladě. Mohu se na Čočkobota spolehnout?
Čočkobot je nastaven tak, aby k takové situaci nedošlo. U zboží které má delší dodací dobu, jako třeba torické čočky, se zboží objednává s dostatečným předstihem u výrobců čoček.
Když se třeba přestěhuji, je možné si upravit odesílací adresu, či výdejní místo?
Změnu adresy či výdejního místa si můžete kdykoliv upravit v klientské sekci, nebo zavolat na zákaznické centrum, které vám pomůže adresu změnit. Čočkobot je tady od toho aby vám usnadnil život a vy jste se o čočky již nemuseli starat.
Je možné nastavení Čočkobota zrušit?
Ano, Čočkobota můžete vždy přenastavit či zrušit ve vaší klientské sekci.