Black Friday - Slevy až 50 % na brýle i kontaktní čočky

800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–18)

Přihlášení

Pravidelná zásilka Delegujte svou práci, ať máte více času pro sebe

Nastavte si pravidelné zasílání a nákup kontaktních čoček pusťte jednou pro vždy z hlavy. Čočky vám vždy přijdou přesně ve chvíli, kdy je budete potřebovat. Myslete na důležitější věci stejně jako již více než 200 pravidelných odběratelů.

Zjednodušíte si svůj život a nikdy nebudete bez kontaktních čoček

Čočky pro vás budeme mít vždy připravené na skladě. Ve vámi zvoleném termínu vám čočky vždy pošleme tak, abyste je měli včas.

Datum doručení si můžete vždy upravit či zrušit

3 dny před odesláním vás vždy informujeme přes SMS a email. Odeslání zásilky můžete kdykoliv posunout nebo zrušit.

Svou objednávku můžete kdykoliv změnit

I když budete mít nastaveno pravidelné zasílání, můžete svou objednávku změnit, či si přidat aktuální bonusové zboží. Také doručovací adresu můžete změnit kolikrát chcete.

Jak si pravidelnou zásilku nastavit?

Stávající zákazníci

Pokud u nás už nakupujete, máte polovinu práce za sebou! Pokračujte do klientské sekce:

Nastavit pravidelnou zásilku z minulé objednávky

Pro nové zákazníky

I když u nás nakupujete poprvé, žádný strach. Pravidelné zasílání si snadno nastavíte v průběhu nákupu.

  1. Do košíku si přidejte kontaktní čočky (případně roztok), které chcete pravidelně posílat. Ostatní zboží označte „Poslat pouze v první objednávce“.

  2. Pod košíkem klikněte na tlačítko „Nastavit pravidelnou zásilku“. Zvolíte si, jak často vám máme čočky posílat.

  3. Vyberte platební metodu a způsob dopravy.

  4. Pravidelná zásilka je nastavena a od teď vás budeme vždy 3 dny před jejím odesláním informovat.

Časté dotazy zákazníků

Co když nebudu doma, lze posunout datum dodání?

Pokud víte, že nebudete k zastižení, můžete si v předstihu v klientské sekci změnit termín zásilky (případně doručovací adresu). Kromě toho vám tři dny před plánovaným odesláním pošleme SMS, ať máte dost času nadcházející zásilku upravit podle svých aktuálních potřeb.

Kdy dojde k platbě?

Záleží na zvoleném způsobu platby. V případě uložené karty vám peníze strhneme automaticky v den odeslání. V ostatních případech vám zašleme výzvu k platbě tři dny před plánovaným odesláním.

Je možné pravidelné zasílání přerušit?

Ano, pravidelnou zásilku můžete kdykoliv zrušit ve své klientské sekci. Pokud se vám ovšem jen nehodí termín doručení, můžete ho libovolně odložit, stejně jako dočasně změnit místo doručení na jinou tuzemskou adresu.

Nosím torické čočky. Často mívám problém, že čočky nejsou na skladě. Mohu se spolehnout, že čočky opravdu dorazí?

Pravidelnou zásilku nastavujeme tak, aby k této situaci nedošlo. Zboží, které má delší dodací dobu (např. torické čočky) se objednává s dostatečným předstihem přímo u výrobců čoček.

Když se třeba přestěhuji nebo odjedu na dovolenou, je možné si upravit dodací adresu, či výdejní místo?

Adresu nebo výdejní místo můžete kdykoliv změnit ve své klientské sekci. Nebo zavolejte na zákaznickou linku a my vám s tím pomůžeme. Změny lze provést jednorázově nebo trvale. Pravidelná zásilka je tady od toho, aby vám usnadnila život a vy jste se o čočky již nemuseli starat.

Můžu si jednorázově přiobjednat roztok nebo bonusové zboží?

Určitě, k pravidelné zásilce si můžete přidat libovolné další zboží včetně bonusového.