800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–18)

Přihlášení

Pravidelný odběr čoček

V záplavě starostí, rodičovských i pracovních povinností, jednoho dne vstanete, chcete si vzít nový pár kontaktních čoček a ony tam prostě již nejsou! Došly. Zapomněli jste je objednat a bude dalších pár dní trvat než přijdou. Budou vůbec skladem? Pár dní budete muset zřejmě nosit brýle. Máte je vůbec? Nebojte se. Řešení je snadnější než si myslíte. Starost o vaše kontaktní čočky nechte na nás.

Nastavte si pravidelný odběr, ať na čočky nemusíte myslet. Prostě vám vždy přijdou přesně ve chvíli, kdy je budete potřebovat.

Proč si nastavit pravidelný odběr čoček?

Zjednodušíte si svůj život a nikdy nebudete bez kontaktních čoček

Čočky pro vás budeme mít vždy připravené na skladě. Ve vámi zvoleném termínu vám čočky vždy pošleme tak, abyste je měli včas.

Datum doručení čoček si můžete vždy upravit či zrušit

3 dny před odesláním vás vždy informujeme přes SMS a email. Odeslání čoček můžete kdykoliv posunout nebo zrušit.

Svou objednávku můžete kdykoliv změnit

I když budete mít nastavený pravidelný odběr, můžete svou objednávku změnit, či si přidat aktuální bonusové zboží.

Jak si odběr nastavit?

  • Vyberte si kontaktní čočky (případně roztok), které chcete pravidelně posílat

  • Nastavte si pravidelný odběr v košíku. Vyberte interval, ve kterém vám máme čočky posílat.

  • Zvolte platební metodu a způsob dopravy.

  • Odběr je nastaven a nyní vás budeme vždy 3 dny před odesláním čoček informovat.

Pokud u nás už nakupujete, můžete ušetřit čas a nastavit si odběr z již existující objednávky.

Nastavit pravidelný odběr 

Časté dotazy zákazníků

Co se stane když se moje čočky přestanou vyrábět?

Pokud by k takové situaci došlo, dáme vám okamžitě vědět.

Nosím torické čočky. Často mívám problém, že čočky nejsou na skladě. Mohu se spolehnout, že čočky opravdu dorazí?

Pravidelný odběr nastavujeme tak, aby k této situaci nedošlo. U zboží které má delší dodací dobu, jako třeba torické čočky, se zboží objednává s dostatečným předstihem u výrobců čoček.

Když se třeba přestěhuji, je možné si upravit dodací adresu, či výdejní místo?

Změnu adresy či výdejního místa si můžete kdykoliv upravit v klientské sekci, nebo zavolat na zákaznické centrum, které vám pomůže adresu změnit. Pravidelný odběr je tady od toho, aby vám usnadnil život a vy jste se o čočky již nemuseli starat.

Je možné pravidelný odběr zrušit?

Ano, odběr můžete vždy přenastavit či zrušit ve své klientské sekci.