Lentiamo má narozeniny! Slevy až 40 %

4,9/5 Hodnocení

Přihlášení

Lentiamo.cz partnerem Benefit Plus

Jsme partnerem Benefit Plus. Vaše zaměstnanecké benefity můžete nyní použít pro nákup kontakních čoček v našem eshopu i optice. Pro nákup přes e-shop vyhledejte „Lentiamo.cz“ v seznamu Benefit Plus. Pokud máte zájem o nákup v optice, najdete nás jako „Optika Lentiamo“.

Princip uplatnění benefitu v naší kamenné optice:

  • Při dokončení objednávky zvolte platba hotově (při převzetí).
  • Při vyzvednutí objednávky doneste svoji kartu Benefit plus a mobilní telefon – pro zaplacení objednávky je zapotřebí zadat číslo Vaší karty, následně Vám přijde autorizační kód, jímž platbu potvrdíte.

Princip uplatnění benefitu na e-shopu:

Pro platbu na e-shopu použijte platební bránu.

  • Vložte do košíku zboží.
  • Při výběru platby klikněte na tlačítko „Další platební metody“ a zvolte Benefit plus.
  • Zaplaťte kartou Benefit plus.

Komentáře Přidat dotaz

  • Johan

    Benefity.cz card, does it work with this?
    Thank you
    Johan

    Odpovědět
    • Marie
      Lentiamo.cz

      Hello,

      thank you for your message. It´s possible to pay with Benefity.cz card in our optic stores, but not in the e-shop. In the e-shop we accept only Benefit plus card. You can find our optic stores HERE .

      Best regards.

      Odpovědět
  • Md S.

    Hello

    Is it possible to pay using "Edenred Benefit Card".

    Thank you.

    Odpovědět
    • Marie
      Lentiamo.cz

      Hello,

      thank you for the comment. It´s possible to pay with Edenred benefit card in our optic stores, but not in the e-shop. You can find our optic stores HERE .

      Best regards.

      Odpovědět
  • Sára B.

    Dobrý den, lze platit na pobočce kartou benefity a.s.? Moc děkuji

    Odpovědět
    • Marie
      Lentiamo.cz

      Dobrý den,


      děkujeme za komentář. V optice Lentiamo je možné zaplatit i kartou
      Benefity a.s. a to jak při přímém nákupu na prodejně, tak při vyzvednutí
      objednávky z e-shopu na tomto výdejním místě.


      Přejeme Vám krásný den.


      Odpovědět
  • Eliška H.

    Dobrý den, udělala jsem objednávku v systému BenefitPlus pro uplatnění benefitu na e-shopu a nepřišel mi žádný žádný slevový kód. V minulosti to fungovalo, nyní je to už více než týden a nic.Děkuji za odpověď

    Odpovědět
    • Marie
      Lentiamo.cz

      Dobrý den,


      děkujeme za komentář. Vouchery Benefit plus tvoříme zpravidla týž
      pracovní den, případně ten následující. Není tedy možné, že by nám
      týden nějaká žádost unikala. Zkontrolujte si prosím, že jste v seznamu
      Benefitů opravdu zvolila „E-shop VašeČočky“ a nedošlo ke zvolení
      „Optika VašeČočky“. Pokud vše proběhlo správně, obraťte se na
      společnost Benefit plus, nebo nám napište více detailů na info@lentiamo.cz.


      Hezký den, Marie.


      Odpovědět
  • Jan H.

    Dobrý den, lze uplatnit papírové benefitní poukázky Edenred Medica?

    Odpovědět
  • Zdeněk P.

    Dobrý den, je možné platit na Vašem eshopu pomocí benefit-plus i sluneční brýle? Jedná se mi o tento model: https://www.lentiamo.cz/oakley-holbrook-oo-9102-36-5718.html

    S pozdravem
    Pokorný

    Odpovědět
    • Radek
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkujeme za dotaz. Všechny položky v našem eshopu je možno
      platit přes Benefit Plus. Způsob objednávky a úhrady funguje stejně jako
      s kontakními čočkami. Přejeme hezký den.


      Odpovědět
      • Zdeněk P.

        Děkuji za informaci,
        provedl jsme tedy objednávku na benefitu a budu čekat na slevový kod.

        Děkuji

        Odpovědět
  • Miloš V.

    Dobry den mam takovy dotaz nemuzu zaplatit bonusovymi body můžete mi prosim poradit dekuji

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Objednávku můžete uhradit Benefit
      Plusem až tehdy, jakmile Vám zašleme voucher, který uplatníte v prvním
      kroku nákupního košíku. Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na
      e-mailové adrese info@lentiamo.cz. Hezký
      den, Katka.


      Odpovědět
  • Tereza Z.

    Dobrý den, uplatnila jsem slevový kód, ale nešel odškrtnout způsob platby, tak jsem tam nechala bankovním převodem. Teď mi přišlo potvrzení na e-mail, že objednávka bude zpracována po připsání platby na účet. Počítá se tedy s tím, že žádná platba nepřijde, když jsem to měla přes slevový kupon? Děkuji za odpověď a přeji hezký den,Tereza.

    Odpovědět
    • Markéta
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Správně jste zadala číslo
      voucheru a způsob platby bankovním převodem(je možné zadat i online
      kartou). U Benefitu Plus je platba vždy předem. Nepřevyšuje-li Vaše
      objednávka hodnotu voucheru Benefit Plus, pak od Vás není očekávána
      žádná platba. Přeji pěkný den , Markéta


      Odpovědět
  • Hana U.

    Dobrý den, mám stejný problém jako Lucie P. Jak tedy postupovat? Děkuji za odpověď. Hanka

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, paní Hano, děkuji za Váš komentář. Slevový voucher
      vytváříme ručně, nikoliv robot. Nyní jsem Vám zaslala e-mail se slevovým
      kupónem v částce, kterou jste si přála. Slevový kupón vložíte do
      1. kroku nákupního košíku a celková cena objednávky se Vám odečte.
      Přeji krásný den, Katka.


      Odpovědět
  • Kateřina K.

    Dobrý den, pokud bych chtěla nákup zaplatit z Benefitu plus, lze použít i na roztoky nebo pouze kontaktní čočky. Děkuji

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Přes Benefit Plus lze zaplatit
      veškeré zboží na našem e-shopu. Hezký den, Katka.


      Odpovědět
  • German K.

    Dobrý den, učinil jsem objednávku přes Benefity, mám jen jeden dotaz: jak dlouho poté trvá zaslání voucheru, aby mohla být objednávka dokončena? Děkuji

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Právě jsme Vám odeslali na Váš
      e-mail voucher. Krásný den, Katka.


      Odpovědět
  • Lucie P.

    Dobrý den,

    ráda bych se zeptala v rámci nákupu u Vás,jak použít kartu Benefity Plus,když bych si udělala objednávku přes Benefity a poté postupovala,jak píšete výše,ale mám problém. V profilu Benefity Plus se mi nenabízíte, že zde můžu nakoupit. Jak to mám udělat?

    Děkuji předem za odpověď.

    Odpovědět
  • Tomas L.

    Dobrý den, učinil jsem objednávku přes Benefity, mám jen jeden dotaz: jak dlouho poté trvá zaslání voucheru, aby mohla být objednávka dokončena? Děkuji

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Nyní jsme Vám zaslali na Váš
      email slevový voucher. Krásný den, Katka.


      Odpovědět
  • Lenka F.

    Využiji objednávky benefit plus.

    Odpovědět
    • Kateřina
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Jestliže chcete uskutečnit
      objednávku přes Benefit plus je potřeba, abyste nejdříve učinila
      objednávku přes portál Benefit plus. Hezký den, Katka.


      Odpovědět
  • Anonym

    Nezlobte se, ale s timto jsem se jeste nesetkala. Pracuji v mezinadrodni firme, ktera ma 350 000 zamestnancu...nevim ani koho kontaktovat,ale kdyz si predstavim, kolik lidi nakupuje pres Benefit body a ze by vsechno mel vyrizovat zamestnavatel, tak se zblazni. Je mi i trapne se vubec na to nekoho ptat jak toto vyresit, protoze vim, ze mi reknou ze to asi nemyslim vazne. Vsude se nakupuje tak,ze se zkratka zaplati jako z karty a neni to problem. Proc u vas ano, nechapu. Objednavat zde tedy nejspis nebudu.... skoda.

    Odpovědět
    • Zuzana
      Lentiamo.cz

      Dobrý deň,


      veľmi nás mrzí Vaše rozhodnutie, ale jedinou možnosťou ako u nás
      nakúpiť cez Benefit Plus je tá vyššie zmieňovaná možnosť. Ďakujeme za
      pochopenie!


      Odpovědět
      • Anonym

        Podle Benefit plus se objednava tak, ze zakoupite poukazku primo u nich a pote se ceka na mail od Vas, takze ted cekam na mail a uvidime... melo by to jit i bez kontaktovani zamestnavatele

        Odpovědět
        • Zuzana
          Lentiamo.cz

          Dobrý deň,


          ďakujeme za Vašu informáciu. Ak by ste potrebovali s čímkoľvek
          pomôcť, prosím kontaktujte nás. Prajem Vám pekný deň.


          Odpovědět
  • Veronika R.

    Dobry den,

    mam zbozi v kosiku a chtela bych vyuzit benefit body, nejsem si vsak jista, jak postupovat dale. Zamestnavateli neni v mem pripade nutne oznamovat castku, jelikoz si benefit body spravujeme sami. Prosim o radu, jak postupovat dale.

    Predem dekuji.

    Veronika R.

    Odpovědět
    • Ivana
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, bohužel jediný možný postup je ten výše uvedený, částku
      oznámíte zaměstnavateli, poté nám přímo benefit plus pošle objednávku
      na vytvoření slevového kódu, který Vám do objednávky zašleme. Jedna
      možnost je ještě, že objednáte, dáte platbu bankovním převodem a
      napíšete, že máme vystavit fakturu na zaměstnavatele a my mu ji zašleme,
      až uhradí, objednávku Vám pošleme. Ivana


      Odpovědět
  • Sunčica G.

    Dobrý den. Už jsem objednala. Ale místo placení v hotovosti, jak je uvedeno, chtěla bych platit Benefit Plus. Je možné, že bych vytisknout slevový kupón a uvést ji v obchodě, když jdu vyzvednout svou objednávku? děkuji.

    Odpovědět
    • Jana
      Lentiamo.cz

      Dobrý den, to bohužel možné není, při platbě s Benefit Plus, je
      nutné dodržet postup této platby. Děkuji za pochopení.


      Odpovědět

Další 4 komentáře

Údaje označené * jsou povinné